27.5.2013

No en ees tiiä

Tän takia oon tehny kuolemaa täällä jo yli viikon. Siis en kynttilän, vaan tuon saatanallisen kuumuuden joka paksun marmorikynttilänki on saanu valahtaan sivulle.

Kesä tuli ja näköjään jäi; kesälomakin rämistelee päivä päivältä lähemmäksi. Mutta kun en mä halua.

En halua siivota, enkä halua pakata. En halua palauttaa tehtäviä tai esittää niitä valmiina. Enkä mä halua matkustaa tai miettiä, tai valvoa tai stressata ja huolehtia.

Nukkua, kattoa rauhassa leffoja ja vaan olla, kuunnella musiikkia ja seurata auringonnousua, syödä ja nauraa koko ajan huonommille vitseille. Sitä mä haluan.
Oon kyllä kattonuki hyviä elokuvia. Viimeisimpiä parhaita oli Girl, Interrupted joka täytyy löytää joskus uudestaanki.

3d-grafiikan osio mun näytössä... Mut on se hei sentään ees jotain!

Jos vaan jo olis taas elokuu nii voisin mennä talviunille.

4 kommenttia:

  1. Toi 3d on ihana! Ja se sentään näyttää 3d-grafiikalta toisin ku mun kengät XD ps. mun puolest kesäloma vois kadota kauas pois

    VastaaPoista
  2. Don't worry, be happy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti ku lämpötila laskee sen verta ettei veri kiehu!

      Poista